Monday, May 4, 2009

sayew yang agak jakun.. keh2...

Alkisah...

sapew yang menang teke pat.. kao dapat.. ai bg coki2.. hik..

korang mesti pelik kan napew aku talok gambo yam lage....
gambo ayam posing baik punye kat bawah nie...


dengan jelingan manje kepade aku..


hahhah..ni yang nak citew nie... keh2.. kowang tau x.. aku hari tu balik kampong kan....sabtu tu kan.. ayah aku bawak aku balik kampong nenek.. kat kulai.. tau aku wat ap kat sanew??? ak g tulun ayah aku kejo ayam... hahhahahah.... sonok tau... lari2... kowang rase aku dapat x ayamnye?? hehehe.. jangan pandag ke bercemin mate tau.... aku dapat tangkap tau.. hehheheh.. walaupown aku ni nampak penakot (mmg pown sebenarnye) keh2....

walopon umah aku kat area kampong.. macam yang aku cakap sebelom ni.. tapi... aku dok umah taman.. so.... x de r rase kejo2 ayam nie..sbb tu entri aku kali ni.. menampak kan diri aku yang jakun ni. hehhehehe..... kalo dulu ayam kejo aku.. sekarang dengan banggenye aku kejo ayam pulak.. hahahhah.... bete berase bangge la..

tau x.. mase aku nak tangkap ayam tu kan. baru ku perasan.. rebannye. bobos... seko telepas.. aku koja.. dapat... hehhehhe..(BANGGE) sape soh kua kan.. kan da tekoban.. hahhaha...pastu cari r bendew2 nak tutop lobang bobos tu.. so misi bejaye r.. hahhahah...

pastu mase nak sembelih tu.. ayah soh nek.. sbb kami ni.. kalo nampak.. mesti kesian.. kalo kesian.. da x ley makan kan... so nek r... mandi2.... sume2.. siap2.. sbb da nak maghrib... aktiviti malam pulak... cabot bulu ayam... hehheeh..

tu alkisah saye yang jakun... keh2...

Template by:

Free Blog Templates