Monday, March 23, 2009

no title....

hari nie...

huish.. aku x tau nak citew apew hari nie.....
kelas pown x dew sekarang nie.. kol 2 nnt baru sambung.....
ish2.... dah aku x tau nak wat apew.... hehehe...
nak bace novel yang aku baru pinjam tu...
malas pulak...
tangan nie ha... sebok nak naip gak...
so disini lah aku terdampar...
terdampar.... hahhaha..
dah macam ikan paus dah.. hahahha...
ni la novelnye.....klik tok gambar beco ciket
so... kenapew novel nie...
sobenarnye.. dah lamew x bacew novel...
tem2 skolah dulu mmg la teramat minat....
ntah napew.. nampak c nebula tu bacew.. jadi tertarik sangat...
so g r pinjam.. citew die.. padew awalnye agak slow.... dah masok klimaks die.. time die mulew mencari jalan yang sebenar.. baru lah.. menarik perhatian..
nie.. nebula lah katew..
sbb owg baru bace siket.. baru suku...
hehhehe....
tutup citew lu...k..

so sekarang... cam bese..
nak lotak pic2 cumil aku.....
sile lah tenok ek..
hehheheh....

yang nie mest kene adew... hehhhe...

cumel2... la..... baby arnab ngan itek nie.. kuek2...
hehhehhe....

ha.. nak citew nie....
kakakku.. die kene chiken pop...
wawawawa.....
x ley balik kampung mggu nie..
mak x kasi..
takot jangket..
sbb.... owg x penah kene lagi....
sedey r...
hehheheh....
tapi yang besh....
boley taco2 die..
hehehehe......
sonoknye bilew dpk kan....
hahhahaha...

okok... nak cau lu..... adew kes besau...
hiihihi.....
assalamualaikum wbt.....


3 cmnt:

aque said...

akhirnye telah menamatkan pembacaan..
pade kol 8 lbh tadi...
wah.. sayu....
mmg besh......
menyentuh sehingga ke lubuk hati ku....
hik2..
mase bacew tu..
macam x mo gerak g tempat len...
tekun gilew...
hik2...

♥♥♥ -Mrs.BaLLaCk-♥♥♥ said...

wey...
aku dah bace r novel tu..
mmg syoQ!!!
sedey...
insaf2...hehhehehe

aque said...

hahhahah..
tau x pew...
aku pown insaf jugak...
hahhahah....

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates