Monday, April 27, 2009

AsSalamualAIKUmmm.. sumEW....

tengok kamo.. tengok sayew..
huish diam x diam...sebulan da x tulis apew.... mesti korang bosan kan... hehheh.... masok page aku tapi same jerk.. hehhehhe... tu r aku.. mase baru buat dulu.. bekoba2....sekarang hampeh....ntah apew2 ntah aku ni kan... huhuhuhuhu...

meh kite santai2.. lepak2.. kat page saye
(skema plak gune saye awk.. keh2..)

kalo kowang nak tau...sebenarnye.... macam2 bende terjadi ngan aku tau.. korang nak tau??? huhuhuhuhu... hidup ku diselubungi.. asgmnt... keh2.....nak tau pasal life pulak?? ish kowang nie... =P aku macam biase ajew.. x de best pown.. cam yang korang nampak hari-hari... same aje.... x de perubahan langsung.. hehhehhe.. badan pown same.. x tuwun.. x naik.. hehhehe.. cam tu gak.. huhuhuhuh...

tapi hari tu.. ade berite yang amat mengembirekan aku. penantian aku selame 3 taun.. terjawab sudah..akhirnye dapat gak aku jadi OKS diulang sekali lagi.. OKS yew.. hehhehe.. sekarang ni.. sayew dah normal dah.. hahhahha.. tapi maseh ade janji yang belum sayew tunaikan.. minta maaf ye kawan... janji2 tetap janji.. tapi lambat siket yew..

aku berkatew ngan mukew siyes nie.... cayew tau..

huhuhuhu... bulan 5 pown da nak masuk nie... hope ley lebih bermakne padew diri aku.. mengajar aku menjadi lebih dewasa... kan2.. amin.... n masalah2 yang remeh2 (aku kan suke beso2 kan bende yang kecik....) aku kalo boley malas da nak pk.. bio jerk r.. die berlalu bagai air.. ceh nak berfalsafah plak.. hahhaha... sengalnye aku nie. huhuhu...

okok... mau papai nie..... tata sumew...
salah silap harap dapat dimaapkan.. k.. huhuhu.. da...

assalamualaikum sume......

2 cmnt:

♥♥♥ -Mrs.BaLLaCk-♥♥♥ said...

nk balek..ni bubye..take care.....
miss me...
hahahha..

aque said...

huhuhuhu papai yana...
=((

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates