Thursday, April 30, 2009

Assalamualaikum agi..


tok hari nie... hehheheh... korang nak tau cite lawak x?? huhuuhuhuhu tau x tadi kan..ade ltre baru tau.. ganti ltre eng sc kite owg... memulew yang korang perlu tau... aku mmg nantok yang teramat la hari nie.. sangat2.. tahap gaban.. cipan... tenok.. kure2.. itek gembo2... sengkuang...bayam.. sume2 la....

ok citew dari pagi k... plc... pergh.. boley tahan agi.. just tesengguk2 ajew.. sampai tok kelas meterial sc.... masuk2 kelas.. ltre dah masuk.... pastu memule x focus... sbb men meg. ngan kakak.. sebok. tanye.. boley x die datang koleg... datang jerk la... hahhahah... okok.. pastu die dah slow. maka.. mengantuk aku datang r kembali..

so.. aku mule menumpu apew yang ltre tu cube cakap... aku pusing kat mmbe aku selambe badak aku cakap... ltre ni pelat s kew... tu 1st.... cite kedue... aku tengah nak memahami nie.. boley pulak telelap...(aku mmg cam gini.. hahahhaha..) aku bukak mate jerk.. ltre mmg tengah tengok aku ngan aksi mengode.. angkat2 kening. hahhahah...x tediam aku.... senyum jerk meleret.....

x lame pastu... toleh sblh.. cite ngan mmbew... die kate die mmg pasan ltre tgok aku... pastu kan.. aku de ngupat die. aku cakap.. die ni sabo jerk kan.. mmg mmpunyai jati diri yang tinggi la.. sbb die akan sambong ngajo kalo.. dak2 sume dah diam balik.. huhuhuhuhu.. mmbe aku senyum ajew.....

pastu kan... die ngajo ai... pasal apew yew..erm.. pasal..TAU aku agak blur.. pasal mengantuk menguasai aku.. keh2... so die tanye aku...

ltre : " understood??"
aku : geleng2 pale

die datang dekat aku.... aku tengok mukew die.... die tengok mukew aku.. mate betentang mate.. idung x cecah.. yew... x macam indutan pown.. bese2 jerk.... lek2 sume.. nak cite nie.. jgn buat kesimpulan awal..... okey2.... tarik nafas panjang.....hembos pelan2.... okok... sambung balik cite

ltre : "paham"
aku : senyuman meleret.. sambil geleng pale....

hahhahha.. di pandai cakap melayu beb.. owg m'sia.. hahhahahah... mentang2 die berketurunan india.. hang ingat hang boley judge die sebagai warganegare india.. seperti ltre lain ha...?? hik2... aku ngan muke merah.. men tanye je die dalam bahase melayu... toley sebelah.. mmbe aku cakap

die : aku mmg dah agak die owg m'sia

aku ngan die pakat gelak.. la... mmg x boley bla gilew.. aku x tau kenapew ngan aku nie.. tu la..
owg tua2 cakap.. cakap siang pandang2.... cakap malam denga2... mmg pengajaran la tok aku... hahhahhah.... rupenye ltre tu tau aku ngumpat die.. hahhaha.. aku malu bukan kepalang... yang x boley bla.. ltre tu.. asik tanye aku paham ke x.. hahahha ye r. aku asik wat mukew blur jew.. hahhahah.. okok.. aku nak g kelas nie.. macam kelam2 kabut jerk nak ciap.. aku x tau napew aku letak pic nie..
yang penting aku suke nauto.. hahahhaha..


papai ma pren.. adios....
wassalam.. n assalamualaikum wbt....

0 cmnt:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates