Sunday, June 23, 2013

JDT vs LION xii, pengadil x adil, aidil dapat merah.

Assalamualaikum

Game JDT vs Lion xii ni adalah antara game yang gua nanti nantikan selama ini, selain dari game game yang lain ( Gua memang nantikan semua game yang melibatkan JDT. Gua adalah peminat tegar).

jdt vs lionsxii

Usai maghrib, gua da tarik tilam kedepan TB. Adik gua pulak da tarik sofa dari kerusi berdekatan, menunjukkan betape xcitednye nak tunggu game depan TB. Nampak tak betapa kami kami berdua adalah peminat tegar? huh! ( buat muke garang ala ala abang asker)

7:45 malam. Game start, gua tengok game dengan penuh khushuk.. sesekali gua jerit... tak puas hati dengan ref. antara ayat ayat yang terkeluar dari mulot... "Woi.. pebendenye... rempuh mcm tu.. kene amaran je.. kesian kot Andre... cis!". "woooooo!! ape ni... Ref mcm ****" dan bermacam macam lagi...(Emosi gua memang agak tak stabil masa negok bola.. Bagai sedang mengalami PMS)

pengadil yang dipertanggungjawabkan


"GOLLLLLL!!!!!!". Minit ke 9 memaparkan Gol pertama (Gol tungal buat JDT). Gua da menjerit bagai ada ujibakat AF di rumah. Gua da x hirau kiri kanan... Gua menjerit dengan girang. Puas Hati...

gol tunggal dari nunez

Minit Minit terus berlalu dengan layangan kad kuning yang tak berperi kemanusian...(Nampak sangat pengadil berat sebelah ok) Gua da mule binget... Gua tengok pengadil yang tak adil tu.. kecik je.. (tengok dalam TB kan.. memang nampak kecik) gu rase nak baling je twistis kat tangan gua ni kat muke beliau. Huh! (marah sungguh!)


Minit berlalu sehinggala Singapore pula mendapat jaringan. Gua da makin panas hati bila dengan tiba tiba Aidil Zafuan mendapat merah. What the!!!! Gua maki pengadil berbaldi baldi. YA!! Memang gua nampak zalim, nampak tak berperikemanusiaan. Tapi! pengadil tu lagi x berperikemanusiaan.... Kalau singapore.. boleh plak die bagi amaran bagai.. kalau malaysia teros dapat kad! Adil ke tu. plus... Aidil atack bola bukan pemain... video ulangan jelas menunjukan aidil tackle bola. ******  **** **** (Gua masih marah lagi).

 tackle bola

end up with red card

n player semua x puas hati

90++ minit masa perlawanan telah tamat.Gua teros tukar cerita lain. sakit hati.

notakukukakicagu : memang sangat beremosi ye n3 hari ni. harap korang baca dengan bersabar.






0 cmnt:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates