Saturday, May 22, 2010

award

assalamualaikum semua...


dah lama rasanya x megupdate blog.. n berjalan dirumah jiran3 mengutip wang perlindungan... aceh... LOL (^_^)~ wink3... mcm biasalah... da nak abes sem nie... 'ke bz an' dengan asgmnt yang belambak3... last minute person... hahahaha...

okok, sebelom fara membebel ngan bejuta -juta cerita yang x de kena mengena dengan tajuk... marilah kite terus menerjah laju kearah tajuk asal kita.... saya dapat award dari cik Ah Moi!!!! cantik kan award die... boley gerak - gerak plak tu... teruja rasa... ni yang nak kene blaja nie...


award kali ni, x perlu task... cume perlu beri ucapan kat pemberi award.. n kene pilih 5 orang untuk terima award nie... alhamdulillah... senang.. yes!!! :D

ucapan iklas fara untuk Ah Moi >>

terimakasih sangat2 sbb..
~sudi jengah blog saya yg x seberapa ni...
~memilih saya menjadi penerima award ini...
~wat saya terharu gile... wink3....

maka dengan ini...

pic comel dari pakcik google untuk AhMoi... sbgai tanda trimas... hehehehe...

kamu wat semangat saya pada dunia blog semakin menebal... berusaha fara..!!


5 yg terpilih~~~

abby >> hehehe.. anda terpilih...

nabilah >> begitu juga anda...

hangus >> jue pown kene...

syukie>> ehem3.. 1 teruna...

n sapew2 jew yg sudi... hehheheh...

harap korang dapat terime award nie.. ngan jari yang meliang liuk... kih3...

okok fara da penat da nie.. hehhehe.. selamat bejumpe dilain post... papai semua... muaahx3 assalamualaikum semua....

4 cmnt:

Syukie said...

eh name aku ade...
1st time dapat award..
mekasih ar cik fara...
huuu best nye!!!!!!!!!!!!
tq...tq

aque said...

hehehehe... sesame kasih... pat amek.. hehhehe...

.JueJay. said...

wahh :)

nabilah_2908 said...

hye dear...jln2 ambil award...thnks tau.. (^_^)


jom ke APA KATA HATI pulak,
SPONGEBOB & PATRICK

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates