Saturday, August 24, 2013

kembara mahkota johor lalu dihadapan office

assalamualaikum semua... 



Hari ni, antara hari xcited bg fara. Nak tahu kenapa? Kerana JDT gol!! Safee yang golkan... Hahaha(semase entry ini ditaip, Safee memang baru sahaja menghadiahkan JDT 1 gol.) happy sangat.

Berbalik ke pangkal jalan, hari ni Fara nak update mengenai Kembara mahkota Johor, yang bermula dari 24 ogos (hari ni) sehingga 27 ogos ini.




Nak dijadikan cerita, tengah berkemas siap siap nak balik. Kak Aza, dari dapo terus melulu kedepan dengan tergocoh gocoh.

"Da bunyi... Sultan lalu.... kamere kamere" 

xcited bukan main Fara dengan kak Aza, siap berlari keluar untuk menanti ketibaan sultan dan TMJ (lalu je pon... hahahaha) perasaan ingin membuang air kecil hilang entah kemane (sangat x senonoh) hahaha...


video

Antara Pacuan 4 roda yang pertama lalu, adalah pasukan PDRM dan juga pasukan JPJ yang datang mengedarkan bendera Johor dan juga kipas Kembara mahkota Johor. Masa kereta JPJ ni berhenti depan kita org, rasa cuak juga. Tak kan berdiri tepi jalan kene saman kot.. hahaha... bila tengok Org peladang dapat bendere, baru la terjenggah jenggah. ^_^


Selepas sahaja mereka beredar, kami (Fara dan kak Aza) menanti hampir sejam untuk melihat sendiri Sultan kami dan ahli ahli kembaranya.

 enjoy the pic n enjoy the video. 





ni muke xcited baru dapat bendere dengan kipas.

muke da penat mintak penampo. hahahha

ni da macam patong kat tengah jalan yang pegang bendere jalan rosak. hahahaha

fara n kak aza.

masih menunggu.

budak seberang sudah terbaring di pangkin, ala ala bercanda di pasiran pantai. hahaha

Akhirnya Sultan kami pon lalu, Fara punye xcited. sampai lompat lompat mase Sultan lambai bile fikir balik mcm first time je kan jumpe sultan (rasenye memang pon... hahaha) dok usha mamat moto n abang abang JMF sampai lupe TMJ. Da lalu ke belom? Tapi memang rase berbaloi la, walaupun dapat tengok beliau lalu je.. hahahaha. Ye la Sultan negeri Johor kot...(bajet negeri lain x de sultan...hahaha... Jakun)

ni la sultan kami. pic ni dari persatuan bangsa johor


video
Ni la video mase Kembara Mahkota johor lalu tadi. (Abaikan suara gedik, tu xcited tak bertempat hehehe...

ok semua, adios.

pesanankukukakicagu : saya sayang diri saya, ibu bapa saya, keluarga saya, negeri saya, negara saya, TMJ saya <- eh.. tetibe.. hahahaha

0 cmnt:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates