Tuesday, February 17, 2009

aku nie...



siapa aku??


entah aku pown x tau....
susah nak cerite pasal aku nie...
sebab..
aku nie..
owg yang senang nak diramal..
nie owg kate r...
sebab.. aku pown x boley nak ramal...
diri aku sendiri....
:guling2:
pelik kan... tapi itu r aku...

kadang2.. toucing x menempat...
pastu gelak sendiri ek...
ngan perangai yang agak gilew nie..
hehhehhe...

apew agi ek...
erm...
kepoh n pemalu..???

hehhe..
kalo owg yang x kenal mest cakap aku nie....
pendiam.. or sombong....
sbb aku kalo jalan.. mmg nonong jerk....
sbb x nampak..(rabon.. n x suke pakai spek)
so paham2 jerk r kalo x perasan...
mmbe jalan sebelah...
hehhehhe.....

so apew lagi yang korang nak tau pasal aku...
hehhe..
just give me a bell....
cam lonceng plak...
hahhahha.....
so.. tu jerk yang mmpu aku cerite tentang diri aku..
banyak lagi sebenarnye....
kalo nak cite.. mmg la..
jadi novel..
yang pastinye x laku...
nge2....
pape pown selamat menjelajah ke dalam hidop ku...
yang.......

~xoxo~

p/s : nampak sangat minat gossip gurlzz..
hehhehe..

0 cmnt:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates