Thursday, February 19, 2009

setelah...

tajok hari ni bosan la... sangat

erm....
aku x tau nak bebel apew hari nie..
hari nie aku boshan sangat sangat sangat n.. sangat...
korang rase x apew yang aku rase???
huhuhu....
so aku pown... kak r tenet...
n cari agi gambo tomei2 nie....
n mengedit....tok megabeskan mase.....
nak negok..???
tol nie mau negok????
x nyesal..??
huhuu...
okok..
tapi aku nie x pandai r mengedit....
baru jerk blajo..
tu pown pakai photoscape....
heheheh....
ssh jugak ek... nie la.. antare yang sempat.. huhuhu..


nie....
ma prenz..... ma best pren... 4 eve n ever
sapew berani usik..
siap r ngan linoor ek...
dush2..!!!

yang nie...
rindu kat diew.... (heheehe... malu2...)

yang nie plak....
aku suke nenok.. cam comel sangat...
tapi word eppy bufday tu nak padam camne ek..
sesape pandai ajo r linoor ek..
huhuhuhu..
erm.. so da telanjor ade tu.....
nak wish r kat yana.. eppy bufday ek...
jom ikot linoor...
hehhehhe....
x pew kali ni x tekene ngan linoor... adew mase lagi..
TUNGGU...
..hikhikhik..
:hantu:

ni plak.. aku edit....edit???
hehhe..
just wat frame itam yang keliling tu...
x tau nak tambah apew...
sbb pic nie...cute sangat.......
mase jumpew pic nie tadi.. aku cam tepaku gitu..
hikhik....
sangat sukew r...

erm... so...
ni jerk tok hari nie.... yang aku mmpu wat r..
hehheheh..
masih dalam tempoh pembelajaran...
bak kate yana
masih dalam pembinaan(al-maklom lah bakal IR)
hikhikhik...
jangan mare yana... nnt aku ngadu mak aku...
hikhik...


okok.. nak cau cin cau...
tata sumew..... assalamualaikum wbt..





2 cmnt:

♥♥♥ -Mrs.BaLLaCk-♥♥♥ said...

wah..
banggenye yana linoor...
pepatah yana digunekan...

tq gak 4 d wish bufday kat yana...
heheheh...
miss u la..
bile kite nk jumpe lagi erkk...

cik buwai said...

yana.. anda di tag :)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates