Tuesday, February 17, 2009

hari geram aku..

geERr...!!!
sbb aku da hapal mati2 dah..
tapi aku still wat mistake agi....
salah diri sendiri..
tau nak kua awal jerk......
padan mukew..
konon nak tunjuk pandai r tu..
blah r linoor gurlz.....
hahhaa...
:guling2:
sesunguhnye aku tensyen dok lelame..
kat dewan pekse...
aku akan jadi lebih glabah..
hahhaha..
aku kan jenis glabah ayam siket...
hahhaha.....
poyoz jerk....
erm..... ntah papew...

pastu.. kalo aku tensen sangat...aku pown tidow r.... cam yang aku wat mase spm... hahhaha.. paper add math plak tu...pergh... sengal aku ni kan.. lagi setengah jam nak abes mase.. pemeriksa tu kejot.. wisau aku x buat apew2...aku mmg glabah ayam x ingat r mase tu.. dak2 x macam gelak tengok aku kan.. hehhehhe... sampai sekarang kalo jumpew die owg.... die owg dok cite pasal aku yang gelabah mase tu... hahhaha.... aku pown gelak r same... sengal kan aku nie.... naseb add math.. lulus... n kredit.... hehhehe..... alhamdulillah.. kalo mak aku tau... abesh aku kene pancung gune m16.. hahahha.... boley plak.. hahahha

& lagi 1 aku geram nie..aku da abesh exam... tapi x ley balik kampong agi.... sedey siot... sbb banyak agi keje x selesai... cam ne??? ha... sapew nak jawab..... tension.... nak kene tuwun kl lagi... tension.. n malas nye nak tuwun kl lagi... bosan..!!. dah r jem jerk memanjang....
sesak palew..wek2.. tapi kalo SALE aku suke la... hahah.. bejalan 12 jam pown boley agaknye.. hahahha...

okok.. dat's all 4 today kot... huhuhu.. nnt aku update kan ek...huhu.. perasaan sekarang.. cam jakon plak.. hahhaha.. dah adew blog sendiri.. hahhaha...

0 cmnt:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates