Monday, March 8, 2010

isnin

asslamualaikum...



seawal pukul 8 setengah pagi fara da terpacak macam nak nyanyi lagu negaraku kat lobby untuk daftar sem baru. awal- awal macam ni pown ramai orang. tapi yang bestnye pendaftaran untuk course fara tak ada la ramai sangat. so semuanya berjalan lancar la.

lepas saje pendaftaran kami pergi jalan -jalan(7e je pun hehehe...) lepas tu duduk kat lobby menghabiskan masa menggu kelas pukul sepuluh. first klas kena datang awal. first impression is the most important ceh cakap bi plak fara ni LOL.

macam biasa fara kan ada penyakit lupa -lupa ayam. teringat la pula fara pergi tak bawa buku. nak salin apa kan nanti. so dengan baik hati pergi lah balik hostel semula untuk mengambil buku yang tetinggal itu.

nak di jadikan cerita terserempak la dengan seorang hamba Allah ni, angin tak ada, ribut pun tak ada. senyuman maha iklas dari fara dibalas dengan jelingan maut siap berbunyi lagi tu. pergh dia ni agak - agak la . PMS ape. ceh.

sampai jew kembali kepada rakan - rakan ku itu. dengan semangatnya fara menceritakan ap yang berlaku. mereka bersetuju bahawa hamba Allah itu sedang mengalami PMS so dengan baik hati. fara pun bersangka baik. :) <- senyum iklas...

sambung cerita pasal nak pergi kelas tadi, so kami pun berjaya lah sampai awal ke kelas. memang 3 pelajar pertama lah.~senggeh...~ pilih empat yang sesuai. sambil tunggu pelajar lain sampai. dan 1 jam saja dapat bertahan dan zzZZZzZZzzzz... ya betul. mimpi sampai ke korea sana. LOL. nasib kelas 3jam tapi sir baik hati bagi 2 jam je, lebiu sir :D . (erk ramai juga yang perasan fara tidur, ceh... jatuh saham.... LOL)

lepas tu pergi makan dan balik melepakkan diri di atas tilam empuk ku ini. tak semena -mena fara mendapat berita mengejutkan. fara ditipu tertipu.. bukan tipah tertipu ye. ~sengeh~ fara tak mahu bercerita pasal itu sebab akan menyentuh hati beberapa pihak. (berdrama pula saya ni hehehe...) so saya rasa saya akan mendiamkan perkara ini. titik.

so petang tadi agak emo. sorry yana membangkit isu kawin kehkehkeh... teremo pikir nak kawin saja. LOL entah apa - apa fara nie kan. ok la kawan2 sampai berjumpa lain kali ye, assalamualaikum semua.



p/s : pic ni diberi atas kerjesama pakcik google. jarang kan emo gambar lelaki macam nie. selalu lelaki rambut panjang... tutup mate... hehehhe.. tapi yang nierambut pendek... encem encem encem.. hehhehe... ok semua papai....

10 cmnt:

yasmin.:YasmiN:.yasmin said...

hahahha.ragam hari pertame persekolahan ;)

yasmin.:YasmiN:.yasmin said...

hahahha.ragam hari pertame persekolahan ;)

aque said...

hehheh tawu tapew....
penin2.. nge2...

nabilah_2908 said...

haih..macam2 hal... leh lak tu tido..hehe..

aque said...

hehehe... kalo die ajo theory mmg la.. ZzzZZ...
ahahhaha...

.JueJay. said...

1st day at school :)

aque said...

hehehhe.. yeah.. begitu la hari pertama saye.. :D

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

yeeah..rockers baby..hahaha....

fisrt impression the important...zzzzzz...

ahahaha

AyaHikari said...

ayuh kembali ke sekolah!~heh..;P

aque said...

abby... hahhahah... ya betulzzz...

aya... jom g skolah... hehhehe...

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates