Tuesday, June 2, 2009

aku yang baru siap redo.. tapi da hantar.. :) n kene redo lagi hahaha...

assalamualaikum sumew....
panjang sungguh taajuk ku untuk entri kali nie.. tadi.. aku g la anto redo yang aku buat semalam.. n.. macam biase.. kene rebo la balik.. hahhahah.... salah kat sumber tenet...naseb tingal print jerk.... ish ltre nie.. macam2.... x pew2.. sabo2...

next.. hehehe.. ade macam2 bende berlaku 2 seminggu nie.. aku rase hidup ku memule agak kelam kabot siket.. pastu kembali normal ciket r.. kurang ketensyionan...walaupown. terbeban dengan asgmnt yang asyik kene redo la... kene hantar la.. dah dekat due date r... tapi... sayew rase release ngan diri sayew...hehehe... sayew mulew kenal sapew owg sekeliling... alhamdulillah...

stop cite pasal tu.... nak cite pasal ap yew...pasal exam yang semakin dekat...17 18 n 23 hari bulan nie.... pergh... takot seyh.... mmg r mengerikan... kalo dok ingat2.... yang aku paling seram dah tentu2 la subject bisnes... aku x tahu la... kenapew aku sangat2 lemah subject nie... asik salah jerk.. padahal.. die mintak mengire jerk... erm... myb sbb sikap aku yg sememangnye cuai nie...
n sangat2 blur... hahhaha....

so... aku masih ade lagi
1 asgmnt
1 presentation...
n 1 test...

herm.... macam biase aku nak buat jahat.... hehehe.. pes... aku nak tumpu kat presentation jumaat ni.... pastu test.. last sekalibaru asgmnt.. hahhaha.. jangan cakap kat owg tau.. huhuh
ni yang sayang korang lbh ni kat korang.. hehhehehe...

ok ni nak citew pasal cuti sabtu ahad lepas... sayew bersama rakan2 pergi times.. ingat nak men rolercoster.. sekali tgh service... pergh... bengkek beb.... tapi puas r.. dua hari berjalan sakan... hahah.. rase nak tcabot kaki.... siap malam tu tumpang tido umah dayah. soknye sambong jalan agi.. hehhehe.. gilew x kiew owg.. heheheh.. sebulan sekali.. bilew dapat mara.. walaupown aku x pat2 agi.. hahahha.... tension....ku datang kalo start citew pasal nie.. ni adew beberapew keping gambo aku nak selitkan..mase dah nak balik nie.. kat dalam tren..

dah kepenatan.. owg ramai dalam trein so buat keputusan duduk kat lantai.. x larat da...

di times.... begambo dekat patun2 anime... sayew minat anime..

ok.. dah x tawu nak cakap ap dah....penat da bebel...pasal yang ntah papew ntah hehhe.. papai sumew...jumpew di lain post.... huhuhu... salam....

1 cmnt:

MOHD ZULBAHARI said...

hahaha,,aai(budak2 tadika)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates