Wednesday, June 3, 2009

perlukah???

assalamualaikum semua....


I Like To Move It Move It
I Like To Move It Move It
I Like To Move It Move It
Ya Like To (MOVE IT!)

Hancur hatiku, mengenang dikau
Menjadi keping-keping, setelah kau pergi
Tinggalkan kasih sayang,
yang pernah singgah, antara kita
Masihkah ada, sayang itu

korang mest pelik kan... napew ngan tajuk tu..??? kenapew ngan haiwan2 cumel nie.. x de r.. semalam.... nak djadikan cerita, aku masok la yahoo chat sebab mengalami kebosanan melampaui had. so jumpe la seorang makhluk tuhan nie. tanye aku study kat mane sume. aku pulak dengan baik hatinya memberitahu sejujurnye aku study kat koleg lagenda n9.

pastu die asik macam nak merendah diri yang melampau. pastu cakap owg kaye jerk study kat koleg. so kaye kew aku ni..?? mak ayah aku..?? aku study, sebab aku yang nak study. poli x dpt u x dapat... herm...da rezeki kan... alhamdulillah... okok sambung cite.. aku pown hangen la dengan budak tu.. aku membebel- bebel (terserlah sikap aku yang kuat membebel ) pastu asik suruh aku add friendster die. dah r asik memakse... x reti2 nak sabo. dah cakap intenet koleg ni laju gile macam bullet train asik suwuh aku bukak page die... rasenye.. kalo kat sebelah nie.. dah kene hempok dah..

nak dijadikan cerita, aku dah boley bukak page die. dah boley tengok gambo sume tu la..tapi page aku n die still privet.. kenapew?? itu saye x tawu..hehehe..so just ley tengok gamba tapi x ley bace profile die la.. nak dijadikan cerita... ade satu gamba tu macam kat dewan.. siap pakai baju batik lagi.. dak ni ketua kampong ke apew? ako pown cakap la.. dah boley tengok pic..
pastu korang tau die cakap apew??

Salam Perkenalan dari saya Universiti Utara Malaysia......
saya final year student Dgree Pentadbiran Muamalat
insyaalah akan further master akhir thn nie
boleh kiter berkenalan awk...kalo awk sudi bekenlaan dgn sayer

what...!! the!!!... cipan...!! tenok... lelabi!!!!!!!!.. sakit jiwe aku.. aku rase cam dipermainkan tau.. macam aku nie...argh!!! sengal lalang punye budak... yang buat aku lagi marah die cakap...

saya suker cara wk ni
awk paling sesuai..sayer suke awk
saya suker cara awk
awksudi x kawan dgnsayer
awk dah lulus
saya suker]

pergh.... nak kawan perlu lulus...?? lulus apew.. ujian apew??? erm.. myb aku yang emo kot.. sbb aku da mmg emo sblom tu... entah r... aku ni kan girl yang ntah papew ntah... heheheh.. dah r... nnt aku sambong lagi.. insyaAllah... papai sume assalamualaikum..

p/s: gamba n lyric tu.. aku saje je letak.. 2-2 comel.. hahhahaa..

3 cmnt:

Adney said...

Larr ..jgn emo.. tu peluang tu.. hehe

nabilah_2908 said...

salam ziarah dr nabilah..(^_^)

hrumm...tul ckp adney...peluang tu.. :)

aque said...

huhuhuhu.
peluang..??
oh tidak....
huhuhuhuhu...
papew pown selamat datang ke blok saye niew...
sayew budak baru blaja....
salah silap....
harap ditunjuk....
sambel banjew kepci...
huhuhuhu..

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates