Sunday, June 21, 2009

sayew cintakan awk...muuaahhh

Assalamualaikum.. n selamat pagi sumew.....

what..!! u??? love me??? i?? u mean me??? huh..!! i will and always love u till the end of my life...
:D(hugs..)

untuk hari ini aku telah menyiapkan n3 ni.... khas untuk abah ku yang terhensem, termacho terganteng.tergagah n segale ter lagi lah..... di bumi ini.... ditembak khas.. dengan cop mohor2 dirajew to -> En. Ishak bin Arshad... hehehhe.... so nak wat ucapan ciket la... hehhehe..

to abah... terime kasih kerana telah melahirkan n.. tak2..!! salah2..!!!!!!!! (jgn salah angap sumew...) sambong balik... kerane telah menjage anak mu yang x berape nak baik ni.. tapi.. comel.. cute n layan kerenah ngengadew die.. degil, keras kepale, suke cari gadoh x dengar cakap. melawan... n macam2 lagi.. lagi sekali terime kasih yang x terhingge bak kate owg becintew.. x terbalas budi baik mu walau ku bentang 7 lautan api di depan mu.... menerime kasih sayang mu, adalah perkare terbest dalam dunia ni.. i love u abah... muaahh2........ sayang abah sampai bilew2....selamat hari bapew....

dengan ini.. dengan rasminya semperna hari bapa semalaysia ni aku pun menampilkan wajahku yang sebenarnye....korang kenal ke aku..???cari la yew... hehhehe.. n aku rase korang tawu kan2.. hehhehe...

pic umi n abah yang aku amat2 sayang n cintai sampai bebilew........
umi abah... farass sayang umi abah.. betol.... x tipu..... muuaahhhhh



muke abah yang serius.......abah mmg serius.. tapi die penyanyang yang amat...


gamba semua family dirumah tokmak.. hehhehe.. raye tawun lepas....

ok sume.. sampai disini n3 ku untuk hari nie... wassalam.. sebelom tu..... selamat hari bapew lagi sekali tok abah.. n semua bapa2 di malaysia mahupown didunia ni....... x ley cakap love u.. nnt sume perasan... hehheheh.. (bajet cun seh aku..)

12 cmnt:

nabilah_2908 said...

happy fathers day to ur dad.. :)

Queen said...

happy father's day..jemput dtg my blog and follow kalau sudi

aque said...

to nabilah.. thanks.. hehhe...

aque said...

to queensyams.. heheh... jempot jew.. nasi lemak x dew..? heheh gurau jerk.. thanks 4 visit my blog yang x seberape nie..
hehhehe

FdausAmad said...

Gua nak jemput lu makan kenduri kat blog gua.
Ikut baca doa lagi bagus.

Kalo nak follow pun takpa.

Blog gua tu dh tak seimbang,ramai dah berat ke belah punk.

aque said...

terima kasih atas jemputan anda.. heheheh..
n kerane sudi melawat2 blog sayew yg x seberape tu....

gua mmg tabik spring same lu r...
hhahahhaa...

Basuh Baju said...

konfem bapak anda terharu..

aque said...

huhuhuhu...
masalahnye bapak ku x memandang intenet ni sumew..
tapi x pew....
sayew teu.. bapak saye tetap menyokong dari...
tepi belang depan belakong....
ahaahahahah

"jujus" said...

cik tuan umaaah..happy fathers day jugak..jemput ke blog juju ea...awk dpt award..nnt ckp ngan yana ngan abby okey....

Adney said...

Hai.. hapi dady day to ur dad.. dan samat ali dad juge sme my dad.. hehe

mr_kay said...

seronok melihat org gmbra gn bapa msing2..
slmt hari bapa juga kpada sume bapa didunia...
jadilah seorang bapa yang baek n dsayangi serta tgas...

nabilah_2908 said...

ada award utk kamu...singgah jp eh.. :)

npe x update...buzz yer.,..?

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates