Wednesday, August 25, 2010

fara

assalamualaikum....

pagi yang tenang....

di pagi2 yang x berapa nak pagi ni.. fara nak berkongsi sesuatu tentang diri fara... tentang sesuatu yang fara rasa amat penting... ceh ayat lagi nak drama2... keh...

apa yang fara maksudkan, x lain x bukan mengenai nama fara. yelah orang kata setiap ap yg keluar dari mulut kita kan doa... so... meh fara bagi sedikit tafsiran mengenai nama fara.... supaya korang semakin selesa untuk pangil fara, fara . dan mendoakan Fara selalu

berdoa tok korang juge.. amen...

fara... tulah nama fara yang korang semua mmg dah tahu LOL... yang bermaksud kegembiraanku.... shuhaidah tu pula nama kedua fara actually umi nak letak shahidah... tersilap masa pendaftaran... n kekal la shuhaidah tu sampai ke hari ini.... so kalau shahidah tu maksud dia perjuangan. so erti nama fara sebenar ialah pejuang kegembiraan

mereka sedang berjuang mahu jadi seperti wolverine
cik aimy n cik dayah

so sekarang fara nak tanya korang semua kenapa fara tulis entry mengenai nama fara? herm... x tahu kan... sbb hanya fara je yang tahu... ha.. korang nak tahu juge.... erm... okok... boley la korang punya pasal.... fara bagi tahu juge... hehehehe...

sebabnya adalah.. nama manja fara, A'ai yang semakin populer (kate ejat hahahaha...) mengalahkan nama asal fara. sebenarnya fara nak budak2 koleg mengenali diri ini sebagai fara... tapi disebabkan semasa di sem 1... ada 3 pelajar yang bernama fara... so 2 dari kami menggunakan nama gelemer la....


farah shuhaidah (fara) -> A'ai

farah nabilah -> abby

farahin -> fara(kekal)


muahahahaha.. sangat jeles.... saya nak nama itu.. heheheh tapi x mengapa... diri ni pun dah sebati... kawan2 orentasi kekal memanggil fara sebagai fara... manakala kawan2 kelas kekal memanggil fara sebagai A'ai. cume kesian kat my kakak kecik cik dayah.... kawan orentasi merangkap kawan kelas... kadang2 tersasul fara dan A'ai... cik dayah.. x kisah mana2 satu pun... hehehehe

fara nabilah dan juge cik kakak kecik.. hahahaha..

paling x beshnye... kalau kat kelas.. selalu terkeliru.. bila lecture hanya memanggil fara sahaja... maka dengan muke gelabah... masing tengok depan ( tentu2 fara dan abby...) sekali rupanya lecture panggil... Vara la.... Vara ni plak... budak lelaki india kelas fara... hehehehe... muahahaha malu3...

so ni la kisah fara sebagai Farah shuhaidah... anak kepada en ishak ensem... n umi cun..... adik kepada along cute.. dan kakak kepada eya n ayid yang serasi bersama... hehehe...

my keluarga..... love them...

abah fara n ayid


ok lah kawan2.. jum tido jap lagi sudah mahu bersahur.. dikesempatan ini.. kuucapkan.. selamat bersahur samua :)

p/s: masih mencopet pic2 digoogle... keh3....

p/s/s : setelah 2 tahun berbloging... baru letak nufnang hehehehe.. masih tapaham.... kalau salah silap harap dimaafkan.... ;)

p/s/s/s: hati fara terjahit... disebabkan kamu.... hurm...


6 cmnt:

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

huhu..chayok3x..ai... =)
abby ader tag kamu..sila amik ye.. =)

Syukie said...

ade letak nuffnang ke ? x nmpk pon...
ooh tu ke maksud nama fara...
sesuai dengan tuannya yg selalu gembira :D
hehe~

Snoop said...

owh...mcm tu ya fara.. bawu ni tau....ekkeke

nabilah_2908 said...

tkpe la...kwn2 blogger semua panggil fara.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
CARA MELETAKKAN LINK BERSAMA KOMEN PART 2

aque said...

abby > akan dibuat.. huhuhu.. thanks

syukie > hehehe... baru ada... hehehhehe... happy2 kan diri anda... hehehe

snoop > heheheh begitu lah ceritanye... ;)

nabila > aah.. nasib sume pggl fara... suke3...

Anonymous said...

luq minat ler ngn jalan cerita nih huhuhuhu

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates