Saturday, August 14, 2010

ketak ketuk

assalamualaikum...

ha.. ni nak citew... kejadian yang menimpa diri fara sejak dari mula2 masuk koleg nie.. bulan 9 tahun 2007 sehingga la sekarang....

Bayangkan.... tengah korang sodap2 dok landing atas tilam koleg yang x berape shahdu keempukan beliau.. sambil berborak, bergurau,(ngumpat kadang3.. hahahha.. apasal jujur saya ni?? hahhaha.. ) ngan dak bilik korang tibe2 pintu diketuk.. kedengaran orang mmberi salam dari luar.. so cepat3 la korang kua kan.. nak tengok siap.. bila buka pintu tiada siapa....

nak kate hantu.... x kan bulan2 pose ada hantu kot... hahhahha... ni nak cite.. tadi along la dengar.. muke dah pelik kan..tengok fara... fara lagi la pelik tengok muka beliau...

"apesal..??" tanya fara sopan.. hahhaha..

" ada owg bagi salam tadi... " along kate ngan kerut2 kening. ye la.. kol 5 lebih..(pagi2..) sape ler nak mengetuk pintu

konon2.. same mcm reaksi along terkejut la... keh3...

nak dijadikan cerita.. fara gegas la bukak pintu.. mcm biasa.. tadew orang... so masuk bilk semula... wat muke seposen.. pastu cerita la kat dia.... hehehe.. die sudah pelik... entaa la.. nak kate dak2 umah atas dengki... saje nak wat fara sonam.. jalan2 g depan.. masuk bilik semula.... tado koje ke ekau..kulastik.. mahu??? hahhahha...

so.. disini saya ingin mengumumkan.. kepada yang suke dongki2 tu.. sudah2 la yo.. wa pun da nak abes blajo da nie.... hahhaha x yoh la nak menyekso batin wa.. hahhaa<-(rayuan seorang budak penakot... hahhahhaha...)

muke merayu3.... please2...

entry seorang budak penakot.. yang konon2 berani macam gaban.. hahhahha.. biarkan saya dengan dunia saya... hahhahaha... ok sume.. papai....

8 cmnt:

etomyam said...

ada org cuma tak nampak je tu kot :D

aque said...

tadew.... da jengah2.. da.. siap cakap waalaikumsalam kuat2 lagi... hatoyai... saje je bikin soram.. hehhehe

nabilah_2908 said...

bukan dengki...saja jer kot nk bergurau senda..hehe.. ;)

p/s : ada award utk kamu...(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
HUTANG TERAKHIR

Zezebel said...

Bunian kot tu.... Hehehehe....
Dia nak berkenalan.
Salam perkenalan dan selamat berpuasa.

Syukie said...

biase ar tu fara, aku pon da lali dgn bnda2 nih...:P
haritu ade member aku lepak kolej, die cakap rumah aku "ada benda"..bunyi macam orang ketuk2 paku.
:P

apex said...

sungguh optimistic...lastik je kalau jupe org yg kaco tu....hehe

aque said...

nabilah > heheheh.. gurau 3 tahun... nak kene lastik tu.. hehhehe... nyware thanks 4 the award (^_^)~

zezebel > erk..seram pule fara..... n salam perkenalan n salamat berpose juge zezebel

syukie > hahahah.. mcm owg betukang.. seret barang.. kan.. same3... padahal atas umah ak.. mane dew org duduk.. ahahhaha...

apex > tu r... kalo jumpe mmg nak lastik.. da sedia da.. lastik cicak 3.. keh3...

Sir Marcello said...

hahaha ada hantu :P

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates