Wednesday, June 1, 2011

bile cerite pasal kerje

assalamualaikum..

selamat tengah hari kawan kawan, tengah buat apew tu?? dah lunch ke belum? lunch apa hari ini? wah.. nampak macam sedap je tu.. mintak sesudu boleh? huhuhu <- sangat entah papew hahaha...


ok fara nak kongsi la perbualan fara dengan kawan fara bulan lepas ( padahal minggu lepas je... nak mengayekan masuk bulan baru, bulan jun... keh3) mengenai alam pekerjaan kiteorang, korang nak dengar? nak??? wah bersungguh abang tu ngadap laptop beliau... sabar bang... kehkehkeh...

pada mulanya kite orang berborak mcm manusia normal yang lain...semestinye bertanya kabar, kabar kengkawan (ciri ciri kepoh memang terserlah) dah makan ke belum, tengah buat ape, dan tiba tiba keluar pertanyaan dari beliau dan jowapan jujur dari fara seperti dibawah

tengok bawah cepat!! pakse nie! hahahaha


part 1

part 2


part 3

korang boleh lihat kejujuran fara kan kan... ni memang bukan gedik kan kan... sila jawab jujur n jgn kecik kan hati fara... bedose tau... hahhahhaa

ok.. mahu sambung makan nyum nyum nyum... yok makan...

notakukukakicagu : ada kawan nak jd mcm fara, rase mcm artis pulak huhuhuhu... n abaikan waktu waktu tertera... hahha sbb ingat nak update minggu lepas.. tak terupdate.. huhuhu

notakukukakicagulagi : semalam niat nak tengok project run away life tertunai... hahaha.. kesian my sis

12 cmnt:

Cik Cookie said...

kawan ramai-ramai.....

nabilah_2908 said...

hrumm...tak tau nak kata..gedik or tak...huhu..

rasa mcm biasa je...cakap gurau2 mcm tu... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
BUTTERSCOTCH ANYONE??

Naddia said...

tak gedik pom! kamu nie suci la!

aque said...

cik cookie > hhehhehe kawan ramai ramai..

akak > gugur title gedik yeye :D

naddia > suci.. :D gadis jawe mmg suci.. hehhehe

Lanunsepet said...

larr.. mana da gedik..
ok ja tu.. agaknya siapa kah blogger paling gedik kat malaysia nih? sapa leh jawab??

Blogwalking di Blog LeLanun...

THE LEKAT LEKIT STORY said...

rajin on chat yer.. kalau sy malas skit
TERKINI :KAU TAK KISAH TAPI ADA YANG KISAH PASAL STATUS DARA KAU.
TERKINI :TERIMA HUKUMAN REJAM SAMPAI MATI SELEPAS SERTAI PERTANDINGAN RATU CANTIK
TERKINI : JANGAN PANDANG PEREMPUAN COMEL BERPERUT BOYOT ITU!

daddyzkool said...

terpulang kepada yang punya hati...

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...


saya pun smpai skrg blm ada keje tetap lg..masih terus mencari..

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

Shaherah said...

shera pun lom keje ni haa.. dah berapa bulan nganggur.. ehee >.<"

*Miss Syahnia* said...

ain pun mkn n.lemak
cmpur telo mata kerbau
pg td..:)

cik azeya said...

hehe. tadelah. oke je. (:

OnE_nIeZuKa said...

akak!!
anda d tag

http://oneniezuka.blogspot.com/2011/06/kalau-saya-dapat-rm300.html

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates