Tuesday, May 31, 2011

anak

assalamualaikum...



saya dapat anak kucing baru.. 5 ekor

perasaan : speachless

harapan : jadilah anak kucing yang baik... dengar ckp mak, jgn berak sepah, jgn pecahkan pasu mcm mak ko, jgn koyakkan bear akak mcm mak ko, jgn koyakkan tisu 1 kotak mcm mak ko, jgn bwk masok binatang yg kotangkap ke dlm rumah mcm mak ko, jgn kawen cepat2 mcm mak ko, beranank nanti jgn banyak banyak mcm mak ko. banyak lagi, tapi harap yang tersenarai dapat kome kome patuhi.

ni bukan pic anak kucing fara... hanye pinjam dari google. terime kasih

notakukukakicagu : hari ni bakal terjadi 1 peristiwe sejarah. tahan perasaan... kawan kawan doakan farah yew..

14 cmnt:

syrupmasin said...

selamat jage anak kucing :D

aque said...

hahahha trimas3... selamat untuk saye

nabilah_2908 said...

hehehe..bnyk betul contoh tak baik dari 'mak ko'.. :)

peristiwa bersejarah...? peristiwa apa tu Fara..moga semuanya ok la hendaknya ya.. ;)

psst....hadiah dari kamu dah selamat sampai...thnks dear...love it..!! (^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
1H 4W

aque said...

akak nabilah > hahhahha mak nye baik sangat... hehhehe tapi comel sangat... hahhaha tu yang sabar jew.. huhuhu

hurm.. adewlah rahsie.. hehehhe thanks akak doakan fara...

alhamdulillah akak sukew.. fara pown sukew.. hehhehe...

kayuburuk said...

asyik anak kucing je...sdiri pnya anak bila nye??hahaha

aque said...

encik amin > sindiri punye anak??? anak sedare blh x??? hhahahha...

Lanunsepet said...

he3.. dengar ckp akak tu.
tgkp la pic anak kucing.. leh wat tatapan kiteorg..

p/s : suka ayat nasihat tu.. kelakor2.

aque said...

en lanun > nanti kot.. tak berkesempatan nak amek.. mak die garang... gerrrr.. huhuhu

hehhehe mak die nakal.. geram jew.. siang sebelom die beranak die tangkap burung pipit pastu dok main dalam rumah abes sepah 1 rumah penuh bulu burung.. gerrr.. nak marah comel.. keh2...

blog-tips-kurus said...

tahniah! banyak rejeki bela haiwan ni.. jgn tengking mereka tau! :-)

aque said...

hehehe insyaAllah.. tapi kalo da nakal sangat memang sampai tahap sore soprano keluar.. keh3...

*Miss Syahnia* said...

ingtkn itu ank kucingnya
baru nak mntak sekor
comey sgt.. ;)

aque said...

hehehehe yang somel2 dah adew yang cop da.. nanti diowg da cerai badan ade yang nak amek... huhuhu

tggl yang mcm 101 dalmatians hahahha itam putih keh3

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

comel anak kucing tu..

tapi GK jenis geli ngan kucing hehe

aque said...

napew geli?? ala.... kucing itu comel.. hehehe

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates